Direktlänk till inlägg 29 juli 2008

rundtur

Av Angelica - 29 juli 2008 14:26

Gick upp halv nio idag, det går ju inte att sova när solen lyser in genom fönstret och värmer på som fan. Fast jag vaknade till vid 6 imorse också av att det va något som kröp på mig, de va en tvestjärt BLäääää. Jag fick panik den landade på min kudde så jag tog kudden och sprang ut me den.. sen va de lite svårt att somna om men de gick tillslut. Vid 10 åkte vi till åkerstyckebruk och hämtade upp min spjälsäng som jag köpte i ullared. den fick inte plats i bilen så min moster hade den i husvagnen. Vi satt och pratade lite å åkte hem vid tolv ungefär. Pappa hade massa kompisar här så jag och mamma satte oss och spela lite poker med dom, fann 50 spänn typ:P. de e kul jag lyckas alltid gå plus.


Det går knappt att komma in i mitt rum längre det är saker till bebiesen överallt, Spjälsäng,bilbarnstol skötbord kläder och leksaker..:D.. Allt står i stora kartonger och påsar.. ska jag ta fram kläder så måste jag typ gå i gångar å flytta den ena kartongen till andra sidan och sätta nästa på. A men ni förstår säkert va jag menar, det är fullt kort och gott.:D.


Va hemma hos Becca igår på kvällen, vi bytte presenter med varandra:). vi fyller ju år på samma dag så de e lite traditon haha. JAg fick en tommy hilfinger tröja rosa jätte fin. och sen en lacost bodylotion  (hon trodde de va en parfym haha) Av mig fick hon lite saker till hemmet som jag plocka ihop till henne. Hon kom ju hem ifrån egypten den 27 så hon va brun o fin,jävla kärring. medans jag går runt och är kritvit.  Nästa år har jag mamma och familjen planerat att boka en utlandsresa , så ska vi åka tillsammans med min bebbe.:). Funderar på mallorca faktiskt. men de e ju ett helt år dit så de blir att spara spara spara..:).



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 7 september 2011 13:05

Usch vad jag känner mig jobbig, ena stunden känner jag för att blogga och andra student gör jag de inte alls. Jag bryr mig inte så mkt om de e några som läser . Vill mest skriva av mig bara.. så vi får se hur de går, jag e lite utav en perioderar hel...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 13 april 2011 12:22

Idag har jag absolut inte gjort något alls, ska jobba kl fem tills någon gång.. Får se hur det går, eller det kommer att gå bra men vi får se hur ont jag har i höften sen..:P   Ny bil har vi ju köpt också slänger in en bild på den .. Jätte skön a...

Av Angelica - 6 april 2011 10:18

Min första poliskontroll imorse.Lite pirrigt men det gick bra, hade ju glömt körtkortet hemma men slapp böter..   Imorgon är det 10 veckor kvar:D Alltså är jag i vecka 30 imorgon, nu tycker jag att det kan gå lite fortfarande så jag slipper det h...

Ovido - Quiz & Flashcards