Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Angelica - 13 juli 2008 22:31

Fan mobilen har ju typ gått sönder också,så den ska in på lagning imorgon , ska kräva lånetelefon.  Och sen ska jag försöka ta mig till Baby land också för att hämta ut min present box som ligger där och väntar:).

Va roligt Pierre sa idag att han tyckte om att läsa min blogg, den va rolig.:P. tycker bara att jag sitter och skriver massa strunt hela tiden , men men det är skit roligt att det är någon som tycker om att läsa det iaf:D..


Sen vill jag bara säga att om du tror att du kan få vara med och bestämma ibland kan du glömma det är antingen eller. Du fattar väl själv att det inte bara går när du vill och känner för det. Äh blir ju fan dum i huvet av att prata med dig!

Av Angelica - 13 juli 2008 13:29

Im leaving! bye

Av Angelica - 13 juli 2008 12:28

Världens tråkigaste dag, va fan gör man på en söndag?

Har inte kunnat sova på hela natten och när jag väl somna vaknade jag. Jag är hungrig konstant ,har ätit chocko pops nu på morgonen  mums. sen senare till middag blir det något gott har inte kommit på vad jag ska koka ihop ännu.. Jag är riktigt förbannad just nu, det är nog därför jag inte kunnat sova + att lillen tog igen allt sparkande som hon slutade upp med i en dag . men så länge jag känner av henne så är jag nöjd,jag älskar när hon sparkar.

Nu sitter jag och pratar med Stoffe på Msn som fylller 18 idag:D GRATTIS:D .



Jag älskar dig så,varför kan du inte förstå att jag skulle kunna göra det mesta för dig. Nu är det mindre än 3 månader kvar, den tuffaste biten är kvar nu. Jag vill fan inte gå igenom det själv, men det här var mitt val och jag ångrar det absolut inte. Jag är stark , jag klarar det här,kämpar för dig och mig.!

Ovido - Quiz & Flashcards