Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Angelica - 31 juli 2008 23:00

Jag älskar sommar, det är helt udnerbart att bara ligga på stranden och gassa. fast kan ju fan inte sola ryggen efterssom jag inte kan ligga på mage haha... Vi va på måsnarn igår, åkte hem ungefär vid halv fyra, å då va det en kille som hade drunknat där..:/läskigt. läste i tidningen att han tyvär inte klarade sig heller.


Diva hade tok ryck här nyss,attackerade min hand och sparka på min data haha. nu ligger hon och flåsar som en liten häst. Hennes mat tog slut idag så va tvugen att att åka till jätten vid halv 10 och köpa lite frukost till plutten. Imorgon ska jag plöja i mitt rum fast först ska jag till stranden. alla saker ifrån ullared ligger slängt över hela mitt golv,har fortfarande inte tagit upp allt.men vet ju fan itne vart jag ska lägga allting. längtar efter att få flytta fast ändå inte, vet inte om jag egentligen vill bo kvar hemma för jag skulle fan nog aldrig våga bo helt helt själv.speciellt inte när lillen kommer. då vill jag gärna ha någon där med mig hela tiden. kanske tvingar pappa att renovera om källaren istället:).


börjar bli riktigt varmt i rummet nu efterssom datan står på så ska logga ut nu och lägga mig ska upp till stranden tidigt imorgon..:)Natti Natti.


Ovido - Quiz & Flashcards