Alla inlägg under december 2008

Av Angelica - 4 december 2008 15:58

igår kväll kom alex på besök hos  mig:). Vi hade det jätte trevligt, lagade mat och pratade . han stannade till tolv ungefär för då somnade izabelle. kul med sällskap:). efter maten gjorde han en jätte god frkut sallad till oss:).Jätte gulligt va det när han gick runt med izabelle o försökte få henne o sova. hehe


Idag va jag ner på stan och fikade på nancys. tog en liten sväng på stan också:).o nu e ja hemma hos mamma, ska snart hem o städa..


Av Angelica - 1 december 2008 10:38

Inatt va ingen bra natt för oss.. izabelle hade världens magknip , stackare. gick runt med henne ungefär till ett på natten för hoon bara skrek och skrek och skrek. Så bestämde mig för att idag ska jag ner på stan och köpa miniform .

hon e så söööt hon ligger och sover på mig och gör en massa roliga miner och ljud haha,(hon drömmer). så ena stunden skrattar hon och andra är hon jätte ledsen.


Näee nu vakna hon och gallskriker.. måste verkligen ha dom där dropparna.. så får skriva någon annan dag ..:/..

Ovido - Quiz & Flashcards