Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Angelica - 24 juli 2008 19:34

Herregud sjukt varmt ute, men man ska inte klaga. Förutom att jag ska sitta i en bil i 4 timmar imorgon..... SUCK.. Ska ju bli jätte roligt verkligen, Jaja

Idag har jag hunnit baka bullar, varit i sthlm och vart hos barnmorskan.. Håller fortfarande på  med bullarna nu står dom och jäser så jag passa på att skriva lite. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva har slut på ord. Förutom att imorgon fyller jag 19 år , och ska till Gbg...wiieee......

Av Angelica - 24 juli 2008 10:02

Va hos Barnmorskan nu på morgonen,hade tid kl 9 men henne förra tiddrog över på tiden så fick komma in typ kvart över. Fick lyssna på hjärtat allt lät så bra. och sen mätte hon min mage såg också bra ut:D. Tog blodtrycket det var jätte bra.. Men sen sa hon får jag ta ett stick i fingret å då frös jag till som vanligt, JAG HATAR DET... jag blir helt iskall och börjar svettas o skakar, men tanten lyckades tillslut iaf. efter några om och men. :P.  Sen åkte jag och mamma ner på stan och köpte en mcflurry me daim å brumma hemmåt. Så nu ligger jag och väntar på att josse ska bli klar, vi ska åka till sthlm hon skulle prova jobb kläder. Sen måste jag hem och packa vi åker ju faktiskt imorgon... wiie när jagloggade in på mitt nordea konto imorse så fick jag en total chock..:O  Det fanns 2000 mer än vad jag skulle ha:D.. snacka om att jag blev glad , semesterersättningen kom nu också. Oj Oj Oj ännu mer shopping haha. Allt ska gå till bebies.


Näe nu ska jag gå och borsta tänderna igen innan josse kommer. Have a nice day//angelica

Ovido - Quiz & Flashcards