Alla inlägg den 12 juli 2008

Puh

Av Angelica - 12 juli 2008 17:42

Nu har alla åkt härifrån,han fick massa pengar och nya guitarr hero med aerosmith eller va fan de var och en extra gitarr..:D. SKOJJ..

Vet fan inte vad jag ska göra ikväll. ska väl kolla runt lite.:).Kanske åker till Jönköping i dagarn;)  Men det är bara kanske, Beror väl mest på vilka som ska dit,hehe. 


Gillar rihannas nya låt disturbia:D. lyssnar på den nu.  Jag är verkligen så trött på dig,  But i love you to much to let you go ,  i guess...

Av Angelica - 12 juli 2008 11:54

Igår kom Pierre och hämtade mig så åkte vi och hämtade hans bror vid jätten och åkte vidare till järna , släppte av hans bror hemma hos dom och lämnade Pierres bil då kom sofia och kaax. Så vi åkte med dom hem till Kenny, I bilen fick typ kax och Pierre damp ryck hahahaha. Jag och sofia satt ddär livrädda. Men när vi kom fram iaf var det massor av bilar längst hela gården haha. fullt med folk inne med. Var tvungen att ta min tablett när vi kom dit så jag gick in i köket och tog ett glas vatten då kom rick. så vi stod och pratade lite,han bad om ursäkt och så , pratade lite strunt hehe.Så kom sofia och STÖRDE  HAHA. närå. hon ville ha sällskap medans hon rökte,så vi följde med henne ut. Sofia och kax skulle upp kl halv sex för att åka till västerås så vi stannade inte så himla länge, Dom ska titta på sofias syster när hon hoppar fallskärm från ett plan,usch läskigt. Kl 09.00 gjorde hon det, så nu är det nog gjort om hon inte banga:Phaha. men det tror jag inte, Jaja senare iaf så åkte vi därifrån  till tälje så släppte dom av mig så jag fick gå hem och sooova:Dhehe..

Nu sitter jag här och har precis Duschat min bror har födelsedagskalas idag så man ska väl försöka se lite bra ut iaf:P.  så nu ska jag ta och sminka mig lite grann.

Ovido - Quiz & Flashcards