Alla inlägg under april 2011

Av Angelica - 13 april 2011 12:22

Idag har jag absolut inte gjort något alls, ska jobba kl fem tills någon gång.. Får se hur det går, eller det kommer att gå bra men vi får se hur ont jag har i höften sen..:P


Ny bil har vi ju köpt också slänger in en bild på den .. Jätte skön att köra och räcker till oss..:)



 


Va hos barnmorskan igår, det gick jätte bra. Hjärtslagen lät bra , de ända va de där jävla järntabletterna haha...

Måste väl börja köra sten hårt på dom nu sista tiden..

Sofia va med mig dit, vi åt kolgrillen innan och tog oss en promenix .


ska snart åka och hämta tobbe, han slutade tydligen 1 idag men visste inte om de själv haha...


Av Angelica - 6 april 2011 10:18

Min första poliskontroll imorse.Lite pirrigt men det gick bra, hade ju glömt körtkortet hemma men slapp böter..


Imorgon är det 10 veckor kvar:D Alltså är jag i vecka 30 imorgon, nu tycker jag att det kan gå lite fortfarande så jag slipper det här. Är trött på att vara gravid så det skriker om det...


Vad ska man göra idag då? Tänkte ringa sofia och kolla va hon gjorde :) men hon svarade inte så antingen jobbar hon eller sover!haha


Den 4 Maj ska vi på förlossnings information, jag har ju redan varit på den en gång.:) Men det är ju första gången för tobbe så självklart ska vi gå på de!

Av Angelica - 3 april 2011 21:20

Ut med patrik eller vanessa ikväll,.


Idag har jag och izabelle varit hemma hos mamma hela dagen och ätit middag där. Det blev fläskifile med jätte goda skruv pommes ,sallad och tzatsiki. Längtart något otroligt tills i sommar så man kan grilla .


Vill flytta till våårat fina hus nu, kan inte vänta längre:D.


Bebies sparkar och rullar runt där inne för fullt. Är i vecka 30 på torsdag, tiden går så snabbt men ändå så känns det som att den står helt stilla.  Tänk att det är 2 månader kvar. låter som jätte lång tid fast det är ju inte de..


Imorgon ska jag Stor städa här hemma, sen blir det fridaberg :)De va några veckor sen jag va där..:)

Presentation


Mamma Älskar Dig.

Angelica

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards