Alla inlägg den 2 juli 2008

Hej

Av Angelica - 2 juli 2008 15:46

Fy fan va tråkigt, man är verkligen beroende utav bussarna..helt sjukt. Jag vill träffa sooooooofiiiiiiiia...  Men det är verkligen inte det lättaste att ta sig dit när man inte har något att åka på:/. Jag tvinga iaf henne att skriva ett blogg inlägg nu :P.så jag har något att göra.   http://www.s0fiia.bloggagratis.se/...

Vaknade upp med två stycken röda prickar som klia som fan , min första tanke va åhnej snälla inte röda hund.. Fast det är två myggbett haha.. sov med fönstert öppet inatt. Idag kom tröjan jag beställde också. Får se om han ens vill ha den nu efter allt jag sagt och gjort, kan vara en riktig fitta ibland, men vem är inte det?. Jag kan inte hjälpa det, får mina tok ryck ibland, men ska försöka bättra mig.. Allting löser sig tillslut , eller hur.?

Ovido - Quiz & Flashcards