Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Frukost

Av Angelica - 18 mars 2011 09:41

Vaknade nyss så mysigt av att izabelle fråga mig "mamma ska vi gå upp och äta frukost nu". :) Och hon är alltid så mysig på morgonen, helt utvilad och gosig..

Hon slet av sig sin blöja och skulle kissa på pottan :D Jag blir så stoolt min lilla tjej..


Bebisen sparkar och är glad, men jag har ont ont ont.. I höfterna och ryggen. Känner mig som 100.. Kan inte sova på nätterna och inte heller ligga för länge på sidorna . Nu är det Baaara 13 veckor kvar haha. Jag undrar hur det ska gå att spika in en flytt mitt i allt.. ska bli sjukt spännande.. Hoppas vi får flytta in lite tidigare.


Nu är det bäst att hon får sin frukost innan hon har tagit ut varenda grej ut i vardagsrummet från sitt rum..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 7 september 2011 13:05

Usch vad jag känner mig jobbig, ena stunden känner jag för att blogga och andra student gör jag de inte alls. Jag bryr mig inte så mkt om de e några som läser . Vill mest skriva av mig bara.. så vi får se hur de går, jag e lite utav en perioderar hel...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 13 april 2011 12:22

Idag har jag absolut inte gjort något alls, ska jobba kl fem tills någon gång.. Får se hur det går, eller det kommer att gå bra men vi får se hur ont jag har i höften sen..:P   Ny bil har vi ju köpt också slänger in en bild på den .. Jätte skön a...

Av Angelica - 6 april 2011 10:18

Min första poliskontroll imorse.Lite pirrigt men det gick bra, hade ju glömt körtkortet hemma men slapp böter..   Imorgon är det 10 veckor kvar:D Alltså är jag i vecka 30 imorgon, nu tycker jag att det kan gå lite fortfarande så jag slipper det h...

Ovido - Quiz & Flashcards