Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Angelica - 18 juli 2008 11:45

Idag fyller mormor 76 år=) GRATTIS. kom precis ut ur duschen så fanns det inga handdukar.Arg irriterande fy va jag hatar att komma ur duschen och frysa..Igår när vi satt hemma hos farmor så började det göra jätte ont i tungan . så räckte jag ut den så mamma fick titta då hade hela kulan åkt in i tungan.Jag fick panik såklart å stod o skrek med tungan utsträckt . och mamma som då e sjuksköterska:P TRÖCK genom den tillbaka på sin rätta plats. så drog jag in tungan för att ta ut piercingen för gott. Men så hände samma sak igen så fick genomgå samma smärta igen. Men nu fan är den borta för alltid,kommer aldrig våga sätta i den igen. (kommer säkert göra det men):P jaja nu ska jag gå å sminka mig och fixa håret litegrann så man kan åka när pappa kommer:)

Av Angelica - 18 juli 2008 01:04

Idag åkte jag och Mamma till Babyland för att hämta ut min babybox. Men när vi väl va där så hittade vi väääärldens finaste bilbarnstol , så jag köpte den haha. fick med jätte mycket saker som man tydligen inte skulle få med, de va en trevlig ung kille som sålde den till mig haha. Fick babystolen som gick på 2000 och sen en säkerhets box som man fäster under så det enkelt och smidigt går att klicka in och ut stolen så man slipper krångla med bälten och sånt. Den ingick i flera andra stolar men inte i den jag ville ha, men sen sa han vet du vad vi gör såhär så gick han in på lagret och kom ut med två JÄTTE stora kartonger och la i den där saken, Började skratta lite då. Själva den saken kosta lika mycket som stolen så det hade gått på 4000 men fick det för 1700. :)ett riktigt kap. Jaja så vi kämpade oss ut med den till bilen.Han var så gullig och hjälpte oss me kartongen till hissen åtminstone. Å så brummade vi hem och släppte av den , hämtade upp pappa och alla och sen åkte vi till farmor. Farmor och min faster hade lagat massa mat till oss och köpt jätte mycket bebies kläder till mig Speciellt skor haha. Jätte gulliga faktiskt. Fick regnskydd till vagnen inklusive hjulskydd. Börjar faktiskt tro att jag inte behöver köpa något själv längre:( lite tråkigt. Men bara att tacka ta emot.  Kom precis iifrån farmor nu blev lite sent för dom ville ha ett litet "kalas" för mig och min bror som fyller år nu därför dom köpt massa bebies kläder:).  Jaja Laddar upp en bild på babystolen nu så får ni se hur den ser ut:).säg gärna va ni tycker om den också:D...NattiNatti på er...Pusss/Angelica

Ovido - Quiz & Flashcards