Alla inlägg under juni 2010

Av Angelica - 22 juni 2010 21:03

haha, izabelle hade utvecklingssamtal idag. löjligt men rätt så kul:)

Hon är så jätte duktig på dagis och possitiv hela dagarna:)

Jag har även städat idag och har mamma och tobbes pappa på besök just nu!, ätit blåbärspaj och myst.

såååååååå rööök sugen just nu , kan inte gå ut när tobbes föräldrar är här, blir galen.


kollar på ullared serien, folk e för fan spritt stprångande galen,det e skit kul att vara där men handla för SEXTIO TUSEN! HALLÅ!!!.



tjingeling.puss

Av Angelica - 21 juni 2010 18:22

Jag hade glömt bort min kod in hit på bloggen så har inte skrivit något sen i januari!:P haha

Men nu blir det fasiken ändring på det.

Ska strax föra över lite pengar till tobbe så vi kan betala egypten!:)

Jag har nedräkning här hemma. nu är det bara 5 veckor kvar till semestern för fan! =)


Idag ska hade jag tänkt att bara vara hemma och ta det lungt, men det e svårt ser ut som ett bombnedslag och denna lägenhet är i behov av en omgång med dammsugaren.

Izabelle behöver badaför att se ut som en människa igen , hon har ketchup överallt!.   charmigt ;)

Jag looovar att jag ska bli bättre på det här nu. becca tjatar ju hela tiden så det här är väl det ända sättet att få tyst på fanskapet!;) hahah.


ska nog ta en cigg och ringa henne nu!:) Tjing


juste mina kläder ifrån La redute och hm kommer imorgon YES!:)

Ovido - Quiz & Flashcards