Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Angelica - 14 juli 2008 23:43

Mums köpte et fet calzone idag som jag smaskade i mig,efterrätt risen godis:P nu ligger jag och pratar lite med wc på msn:). Trevligt. han är riktigt duktig som jobbar hela tiden. Är glad för honom att det går så bra för han.

Den 24 ska jag till Bm igen och kolla hjärtljud ,väga mig och mäta magen:)undra hur fet man blivit nu då. Tippar på att jag gått upp ca 4 kg, eller vad tror ni?.Vet att jag kommer få någon kommentar där det står 15 eller något i den stilen,men Nej kan jag säga redan nu  haha..Hoppas att lilllen fortfarande mår bra, har fåt konstiga nojjor och drömmer jätte läskiga drömmar:( vill inte sova själv , vill ju ha dig här bredvid mig som får mig att känna mig trygg.

Det är skönt att ligga och skriva av sig på kvällarna typ som att rensa tankarna lite grann:).

Youuu like it!


HAHA DANIEL WAHLSTEDT ÄR SKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM ...fast rolig att prata med.. haha.

Av Angelica - 14 juli 2008 13:36

Vaknade precis, trött är jag. Får ju inte sova så mycket, nu börjar det bli nästan jobbigt.Har ont i sidan av båda lårbenen. Kan inte vända mig om när jag ligger ner gör svin ont, och nu har jag börjat må illa. Trodde jag skulle slippa det,men nope!Jag längtar verkligen inte till kvällarna när man vet att man kommer ha så ont. det är ett helvete att försöka somna , och så ligger man och försöker tänka på annat . Och självklart så är det ju bara du som dyker upp i skallen och det blir ännu svårare att somna. Vet in om jag somnat utan tårar i ögonen någon natt sen två månader tillbaka!.Det ända som får mig på bra humör är när jag tänker på hur bra allt kommer bli när du kommer, går inte att förklara känslorna till någon man aldrig träffat förut men som ändå är med mig varje dag, helt sjukt underbart. Jag älskar dig.

Igår kväll så gjorde jag en lista på allt jag måste köpa innan du kommer, har planerat att köpa det mesta när vi åker till gbg. Barnvagnen är kirrad och de viktigaste kläderna,fast känner jag mig själv rätt så har jag hela garderoben fylld innan du är här:). Det blev inte en sån lång lista iaf bara det viktigaste.


I thought you were the one

Ovido - Quiz & Flashcards