Alla inlägg under maj 2011

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..


Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag packade väskan till BB igår. Hon tycker det är såå jäkla spännande. Ska bli kul att se hur hon reagerar när hon får se honom för första gången:)


Igår förresten så gick min slempropp, men det betyder ju inte att det är dags,packade en väska iallafall för säkerhetsskull..

Tobbe är hur nervös som helst!:) han är helt hundra på att den kommer komma den här veckan. men vi får se..`:)

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..


Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag packade väskan till BB igår. Hon tycker det är såå jäkla spännande. Ska bli kul att se hur hon reagerar när hon får se honom för första gången:)


Igår förresten så gick min slempropp, men det betyder ju inte att det är dags,packade en väska iallafall för säkerhetsskull..

Tobbe är hur nervös som helst!:) han är helt hundra på att den kommer komma den här veckan. men vi får se..`:)

Presentation


Mamma Älskar Dig.

Angelica

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards