Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Angelica - 6 juli 2008 22:48

Vann en hundring på poker , Beccas pappa och plast morsa kom hit och fika så sluta det med att vi spela poker, jag och mamma fick först inte vara med ,men efter en kvarts tjatande så slängde pappa upp pengarna på bordet och vi fick spela,yeeyy.. först gick de inge vidare bra för mig,men det ändrades snabbt vann 100 kr tror jag,morsan vann 60 eller något och dom andra gick bara back:P.så jag tog alltså hem hela skiten:D...

Imorgon ska jag ner och hämta ut mina efterlängtade ultraljuds bilder som jag lämnade in på framkallning av foton för en vecka sen. å så kanske jag slinker förbi stan en sväng dom har ju så himmla mkt gulliga saker nu=).

Jag och Gustaf måste verkligen ta en runda och köpa allt vi kommer behöva nu, så hoppas att han följer med ner till gbg så kanske man får med sig lite hem iaf.. Jag kommer nog inte orka sringa och handla allting sista veckan ,jag vill gärna ha allting klart. Annars blir det panik shoppa och det blir aldrig aldrig aldrig bra:P 

Iallafall nu är det klart det 25 på min födelsedag åker vi till gbg över helgen, och på måndagen drar vi till Gotland:D.. Jippiii.. En vecka på gotland , gu har saknat det stället så enormt mycket, En liten del av min släkt bor där,hehe... Men men nu ska jag ta och slänga ihop lite tvätt åt mamma:P. känns som att jag inte har några kläder och det kan ju vara så att allt ligger och sammlar damm på golvet:P.

Av Angelica - 6 juli 2008 12:19

Började jobba halv fem igår och slutade vid tolv. det var faktiskt jätte roligt hehe, Vi skrattade ganska mycket igår. Bara tjejer som jobbade. Jag, Laura , Sofia , Ammi  och Linda! Linda åker till cypern snart fy fan va skönt säger jag bara, TA MED MIG. Jätte fint brölopp, helt sjukt fint. ett utav dom finaste jag varit på , fast jag tror att lokalen gör väldigt mycket och efterssom jag älskar nykvarns herrgård,tycker det är så sjukt fint där . Jag ska ha min brölopps fest där, det har jag sagt ända sen första gången jag jobbade där. Tråkigt nu stänger cateringen ner i två veckor så då har bara lunchen öppet.. men jag ska hoppa in och jobba lite i lunchen tror jag..behöver ju verkligen jobba så mycket som möjligt nu, så man får ut lite i föräldrar penning. åhh snart kommer du, allting går så snabbt. Jag längtar verkligen sjukt mycket.. Ska bli så underbart att få hålla dig i mina armar,kommer aldrig släppa dig:D.

Pratade lite med Gustaf igår, något full:P. Han tycker att du ska heta Mercedes,konstig prick.. Jag vill ha Fhilippa:D  Men men vi får se vad du blir för något när du kommer. Man ser ju oftast på personen .. han ba aa imorgon kommer jag och hälsar på lilla mercedes. haha, det var nästan det ända jag hörde av vad han sa,så vi sa godnatt och la på!:P.

<3 nu ska jag städa lite,måste bädda om Diva har röjt upp och ner på min säng:).

Ovido - Quiz & Flashcards