Alla inlägg under november 2009

Av Angelica - 8 november 2009 11:56

Idag har jag och izabelle har storstädning tisllsammans, hon går runt med sopborsten och leker och jag flänger omrking här och försöker få upp mina gardiner men får inte dit stången, Blää jobbigt. känns så naket utan gardiner.

jag och mamma ska åka till hem ljuva hem i järna snart, titta runt lite. och sen så ska jag åka och panta alla miljontals burkar natta och sanna släpat hem till mig varje gång dom kommer:Dhaha, det är minst 1 red bull burk om dagen, ska fan räkna hur många de är sen. hahaha.


Imorgon är det dagis och jobb igen. Izabelle är väldigt snorig så jag hoppas att det håller sig i den färgen det är och inte blir grönt och tjockt för då får hon vara hemma från dagis. Vilket innebär att jag inte kan jobba.


Haha jag köpte en boll till izabelle häromdagen när vi va på stan, och så fort jag säger izabelle vart är bollen, så springer hon och hämtar den och säger " boij" hahaha.



VAD SKA JAG GÖRA MED MITT HÅR??? NÅGRA TIPS??

är så tröttt på det, det bara hänger där och är så tråkigt.


Nu ska jag släa ner vagn,barn, sopor och alla pantflaskor. HEJSVEJS:PUSS


Av Angelica - 7 november 2009 18:53

Sitter hemma hos becca nu.

Vi ska kolla på film och mysa lite, vi käkade lite tacos hemma hos mamma innan vi drog hit också. och när vi skulle gå så höll izabelle på att kvävas, hon satte något i halsen så mamma fick dunka henne i ryggen och hålla på. tillslut svalde hon det . Va fan är det här?jag igår och hon idag???


Nu ska vi kolla hannah montana filmen;) see yaa

Av Angelica - 7 november 2009 12:21

Igår på jobbet så satt jag och åt entrecote med rostad potatis, och så satte jag den i halsen, , allt blev helt kaos, jag var helt ensam där och va helt säker på att jag skulle dö , fick inte upp den och hade inge passer kort på mig så jag var helt ensam och fast. De va fan det äckligaste jag varit med om. Skakade i fan flera timmar efter , tårarna bara sprutade och va helt panik,. tillslut fick jag iallafall upp biten efter många om och men, men jag trodde fan att det var kört för mig då. Jag kände typ på mig att nu dör jag. Men tacka gudarna att jag fan fick upp den där biten.



Jaja, idag har jag städat lite duscchar hängt tvätt och nu ligger lillen och sover , så jag ska ta och platta håret, sen raka benen och sen kanske det blir utgång med flickorna ikväll;) Härligt härligt.. Det går jätte bra för izabelle på dagis nu också. hon somnade direket när dom lägger henne på madrassen och hon äter bra nästan varje dag. Men det bästa HON ÄR SNÄLL. hon slår inga barn, utan kör sitt eget race typ:D . Min lilla princessa , tiden går för jäkla snabbt. och tackvare igår så känns det verkilgen som att tiden bara sringer iväg och man vet aldrig när det inte finns nå mer tid.


Nu ska jag göra lite mat, börjar bli hungrig.. Pussspuss//Angelica

Presentation


Mamma Älskar Dig.

Angelica

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards