Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

Fika med natta och övningskört

Av Angelica - 25 augusti 2008 22:19

Idag har jag övningskört lite grann, känner att jag måste fan börja aktivera mig i de här nu har ju uppkörning i september . Vi körde till babyland jag och pappa va tvungen att köpa en pump till vagnen , har haft så otroligt ont idag så det blev till babyland och hem igen,klara inte av att gå.


Sen bestämde jag och natta oss för att träffas så hon kom hit och så ville hon titta på alla bebies saker jag köpt. Eller nej först gick vi en liten runda med diva lillagumman va ju tvungen att få komma ut . natta blev kär i ett par byxor som jag köpt till lillen. Till slut hade jag ju inget mer att visa så vi tog bussen till tratten och fika till kl nio. vi satt och pratade massoor . Roligt faktiskt=).


Sen blev vi utslängda haha närå men dom skulle stänga så vi pallra oss till kiosken jag köpte cigg,(inte till mig) . och promena till centralen men vi hade precis missat bussen så vi satte oss vid 751 och snacka lite mera. Å DÅ kom de fram en jätte skum kille och bara ställde sig och titta på oss med ena handen i sin väska. Å jag fortsatte att prata med natta , då sa han VA SARU.. då blev man lite rädd och svara inget vadådå haha. men då gick han :S.. riktigt skum.


Iallafall så satt vi och prata i en halv timma och sen gick jag bort till min buss och hon åkte hem till adde.. Mamma skrev när jag satt på bussen och sa att hon möter mig för hon ville inte att jag skulle gå ensam.:). Great hon och diva kom längsvägen så gick vi runt parkeringen två gånger efter många om och men . Diva behövde ju få kissa och bajsa så:). Jag ska ringa barnmorskan imrgon och kolla om jag kan få komma imorgon för jag har jätte ont. Ska jobba på torsdag och kanske fredag, men jag vet inte om jag klarar av att springa omkring när jag har såhär ont faktiskt.!..


Jaja känner mig helt slut fast jag  inte gjort så himmla mkt idag , så ska nog gå och lägga mig , divaligger bredvid mig och är också helt körd:P..haha

God natt på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 7 september 2011 13:05

Usch vad jag känner mig jobbig, ena stunden känner jag för att blogga och andra student gör jag de inte alls. Jag bryr mig inte så mkt om de e några som läser . Vill mest skriva av mig bara.. så vi får se hur de går, jag e lite utav en perioderar hel...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 13 april 2011 12:22

Idag har jag absolut inte gjort något alls, ska jobba kl fem tills någon gång.. Får se hur det går, eller det kommer att gå bra men vi får se hur ont jag har i höften sen..:P   Ny bil har vi ju köpt också slänger in en bild på den .. Jätte skön a...

Av Angelica - 6 april 2011 10:18

Min första poliskontroll imorse.Lite pirrigt men det gick bra, hade ju glömt körtkortet hemma men slapp böter..   Imorgon är det 10 veckor kvar:D Alltså är jag i vecka 30 imorgon, nu tycker jag att det kan gå lite fortfarande så jag slipper det h...

Ovido - Quiz & Flashcards