Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Angelica - 10 augusti 2008 18:03

Jaa så vaknade man av att mamma sa att jag  skulle upp fort för vi skulle åka till kungenskurva, fast vi orkade inte åka så långt så vi åkte till mariefred . Jag köpte en tröja en väska och en ram som jag ska sätta in bilden från ultraljudet. När jag stod och skulle betala så ringer Carola och sa att jag skulle med på bebies klädes party , så det åkte vi på . De va helt okej köpte en liten body  med märket Gangsta ! skit snygg.. helt röd va den. 

 Kom precis hem därifrån så började med att plöja mitt rum men fastnade här tyvär. Måste in och duscha snart också.


snart har det gått en vecka, kan inte fatta det!...


Jag vill att du ska komma nu , längtar så förjävligt efter dig. Allt är klart för dig med..:).sängen är klar,vagnen är klar,ALLT e klart:D så nu e de upp till dig när du vill komma:D

Ovido - Quiz & Flashcards