Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Angelica - 13 augusti 2008 22:33

Hade tid hos barnmorskan kl 11 , tog kvart över 10 bussen hemifrån så jag fick sitta och vänta i tio minuter men det va ganska skönt läste lite tidningar och så under tiden. Till slut kom Liza och hämta mig iallafall hon tyckte att min graviditet hat gått oerhört bra än så länge.:). Magen växer precis som den ska( väldigt liten tycker jag iaf) , hjärtljuden va jätte bra och mitt blodtryck med. vi pratade lite om föräldrar grupper men efterssom vi bor i södertälje så kunde dom inte få ihop en grupp med tillräckligt många svensk talande, så jag ska få den infon privat. Sen tipsade hon mig om att jag skulle ta kontakt med unga mödrar en grupp som ligger precis nedanför där jag bor så det ska jag göra:D.


När vi hade pratat klart så gick jag ut, och till min Stooooooooooora förvåning sitter fetgrisen sini och hennes söta lilla dotter melissa därutanför :D Chockad blev man , hur troligt är det att hon har tid direkt efter mig haha, iallafall va lite spring jakt på melissa medans sini satt och pratade med barnmorskan ifred. Sen tog vi en lång jävla runda på stan, kom ner vid 12 gick och åt på nancys ,åt en tacotalrik och hon pannkakor haha. Melissa höll på att slänga päron i huvudet på folk  och stopppa choklad i näsan.. åt upp och gick och kolla i affärerna hittade en söt liten mössa som det står "here comes trouble" på och efterssom jag har en sån body redan så tyckte jag att de passade så gulligt ihop .


Sen tog vi en glass på donken fast den fick man ju fan inte äta ifred för att alla jordens getingar bestämde sig för att bosätta sig i sinis hår.! Mycket dans blev det.

 Gick tillbaka till stan och hittade natta:D Trevligt trevligt, hon va hungrig så vi gick tillbaka till donken så hon fick äta . klockan blev halv fyra och Becca kom ner på stan :). sini bestämde sig för att åka hem och de gjorde natta med så kvar va bara jag och becca, vi gick och kollade lite i affärerna fast jag va så satans kissnödig så jag kunde inte gå länge. hittade två par örhängen och en ring och sen en ny almenacka. Meeeen sen tog kissblåsan över jag gick till bussen och då ringer mamma och säger hoppa av vid aztra jag e hungrig så fick köpa Max box till henne .


Äntligen hemma har så jävla ont i ryggen efterssom jag gått hela dagen, måste lära mig gå och sitta rakt i ryggen. Men de gör nästan ondare av att sitta rakt än krokigt , kanske bara för att jag e så van?


Imorgon ska jag ner till arbetsförmedligen igen ska ha nått möte me någon snubbe vet fan inte ens va jag gör det. ska aldrig mer gå dit iaf:D.


Några andra planer imorgon?  hmm jag e väldigt trött nu iaf så ska ta och lägga mig och sova lite grann. Natti Natti allihop.!

Ovido - Quiz & Flashcards