Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Angelica - 27 augusti 2008 20:44

Jag och Gustaf var hos barnmorskan imorse ,lyssnade hjärtljud ,tog prover och vägde mig . har gått upp 8 kilo och har fått lägre järnvärde igen.. Bebies har lagt sig med huvudet neråt nu:D.. redan haha. den vill ut tidigt.

 Jag och gustaf mätte oss innan vi gick också.:P han va 184 tror jag och jag är 163.:D:D:D.. han är hela 21 cm längre än mig..


Sen tog vi bussen ner på stan och gick en liten runda titta på jeans och jacka till honom. Sen träffa vi danne.:D. de va längesen. Han va hungrig så vi åkte till västergård och åt kebab på kisoken. Sen kom pata så vi satt och pratade lite grann , men mamma kom och hämtade mig ganska snabbt fick en hundring av min moster också.:P. Hemma så åt vi ris med kassler och annanas i ugnen , de e så jävla gott. Efter maten va de bara att klä på sig kläderna och dra igen ner på stan. Köpte ett par mjukisbyxor och gardiner till mitt rum.


Tänkte börjar packa ihop lite grejer ska ju byta rum med brorsan tills jag får lägenet. meeeen jag e ju så jävla lat så jag satte mig framför datan istället.



Ovido - Quiz & Flashcards