Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Angelica - 18 augusti 2008 22:02

Idag har jag jobbat hela dagen lång, började kl 07.00 och slutade 16.30 . Vilket helvete va ensam på 70 pers. men Ibbe kom och hjälpte mig litegrann:D.. Imorgon blir det samma visa fast nu har jag börberett jätte mkt, har dukat upp alla borden och buffen är klar.bara att slänga upp maten i princip.. SKöönt som bara den faktiskt..


Imorgon går jag in i vecka 30 det betyder att det bara är ungefär 10 veckor kvar tills bebiesen kommer.jag vill ha oktober NU nu nunununu...



Imorgon ska jag upp kl kvart i sex och ta tjugo över sex bussen till jobbet. Åhh de e bara tanken på att gå upp som är jobbig, när jag väl är uppe så är de inga problem alls, men så är det väl alltid eller hur?


Nej fan kan inte släppa att det är mindre än 10 veckor kvar, förstår ni va de betyder. JAAAAG ska bli mamma:D. Nu börjar jag faktiskt bli ganska nervös, på onsdag ska jag på förlossningsinfo lär ju va ännu mer nervös efter det. Men har många som stöttar mig så jag har inget att vara orolig över. Men nu måste jag nog ta och lägga mig om jag sk orka upp till kvart i sex.!..Natti Natti,, Angelica.

Ovido - Quiz & Flashcards