Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Angelica - 14 augusti 2008 20:30

Åkte till Coop för att hämta ut blöjor som jag hade fått ifrån pampers.. De gick ut idag så va lika bra att hämta dom.  När vi kom hem därifrån har jag försökt montera ihop de där jävla skötbordet men de va ju inte det lättaste. ska åka och lämna in den imorgon för den är helt sne så ska den inte vara och det är INTE mitt fel haha:P. dom som va sne satt redan där innan jag började pilla..men har inget kvitto kvar så får hoppas på att de fofrtfarande går.


Hämtade ut ett paket med kläder som jag beställde idag med.:P..två par små bruna byxor och en brun tjock tröja .hur sööta som helst:D..


måste verkligen lugna ner mig med shopppandet nu börjar gå överstyr...

Av Angelica - 14 augusti 2008 13:50

Åkte till västergård för att träffa mamma hon slutade kvart över 2 så skulle vi åka och handla,men vi va tvugna att åka hem innan för att de va nå fel på bilen. Träffade johan en stund så stod och pratade lite med honom, gick och köpte en dricka. Hade diva med mig också.

Nu ska vi titta på norbit :).



FIlm jäveln funkar ju inte!!!!!!!!!!!!!1i#%#%¤#%#

Av Angelica - 14 augusti 2008 11:20

Va nyss nere på arbetsförmedligen, helt totalt onödigt.  va där i 10 minuter och sen gick jag till din sko köpte ett par snygga skor;). bruna och fina är dom.

Sen gick jag till kappahl , ni kommer väl ihåg att jag hade köpte en lurvig söt mössa till bebies. Jag hade missat att det fanns matchande tossor och vantar till den så jag va ju tvungen att köpa dom med:D..haha.


Diva fick ryck när jag kom hem ,inte van att jag lämnar henne ensam längre. Och jag klarar mig inte ifrån henne mer än några timmar. Nu ligger hon och sussar så sött på min nyköpta väska.


Va fan jag vill ha tillbaka min kamera så jag kan lägga in lite bilder på allt jag köpte:)..Och magen förstås..

Ovido - Quiz & Flashcards