Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Angelica - 28 augusti 2008 21:04

Åkte till ica och handlade två kg godis med mamma och min moster vid ett typ jätte billigt va de. så man passar ju på. sen åkte vi och boka tid  hos tandläkaren han ville att jag skulle  höra av mig efter förlossningen efterssom att han inte ville göra röntgen med bebisen i magen. Så skulle alltså höra av mig sen har ju gratis framtills årskiftet. Träffa becca på stan en snabbis hon köpte massa presenter till sin bror billy och sen så stötte vi på emelie p prata lite med henne och hennes syster. .. Sen plocka mamma upp mig och becca på stan körde hem henne och vi åkte till bolaget,men jag satt kvar i bilen hade ganska ont och va jätte kissnödig.fick gå in på maxi och låna toan där:P. köpte en tialott också de stod i mitt horoskop att jag skulle ha tur i lotter så va bara tvungen , satte mig i bilen och skrapa fram en vinst faktiskt. HELA TIOkronor haha.. vann tillbaka mina pengar i princip.. Har precis ätit glass me jordgubbar.. Gottgottigottgott. Och nu ska jag svulla mitt godis jag köpte idag:D

Ovido - Quiz & Flashcards