Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Angelica - 1 augusti 2008 23:14

Idag kom min Moster och hennes familj hit ifrån åkerstyckebuk , vi fikade  och jag städade halva mitt rum haha.  resnade ur garderboerna och slängde in allt, tänkte dammsuga imorgon så kan jag ta hela huset på samma gång,eftersom alla åker till örebro imorgon. Men inte jag och Diva vi är hemma. Myspys. Tänker absolut inte sova själv så måste ringa någon:D... haha.  Jag och mamma åkte till Babyland idag och köpte en skötbädd . så det ända som behövs köpas nu är en madrass ,kudde, och lite småplock..

Har riktigt mkt grejer nu det får faktiskt inte plats någonstans sängen och skötbordet står i en kartong i hallen och barnvagnen i  vardagsrummet.

 Ajuste jag hitta allt jag handlade i ullared också..:). Vilka söta små bodysar jag köpte, tänkte lägga ut lite bilder sen men kameran e på lagning och telefon sladden e borta.:(..


Tittade i spegeln idag innan jag skulle duscha, oh helvete va de växer på. Seriöst man märker fan inte själv men när man träffar alla så tycker folk jag blivit jätte stor,fast jag tycker jag är jätte liten:P.för att vara i vecka 28 .


Idag bokade jag förlossningsinformations möte på Bb också:D... den 20 Augusti kl 18.00-20.00 . ska bli intressant men är verkligen besviken på att du inte följer med.! Du kommer ångra dig riktigt mycket. Men det är ditt problem ,jag tjatar inte på dig för min skulle utan för din och barnets skull.

Men nu har du sagt saker som gjort att du förstört ALLT! ........

 Ne nu blir ajg bara arg av att tänka på det, så ska bädda min säng och lägga mig ..Natti Natti..

Ovido - Quiz & Flashcards