Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Angelica - 26 januari 2009 23:31

Hade så himla tråkigt idag ,men fick till slut något att göra. Åkte hem till Koffe i västergård. O satt där till 9 ungefär. Fett kallt ute. Fick stå å vänta i 25 minuter på bussen höll på o frysa häcken av mig. Alex åkte förbi o tvärnita när hansåg mig vid busshållsplatsen. snacka typ tre minuter å så åkte han vidare.


¨Ärligt man är helt osocia utan sin telefon.

Klarar sig faktiskt inte utan den, måste ha en lånetelefon.. 


Imorgon ska vi ju till bvc , tror faktiskt inte izabelle kommer få ta någon spruta imorgon,efterssom hon har varit såpass förkyld. Vet inte riktigt vad de kan medföra för skada om dom får den när dom har haft förkylning.Men inga risker tas...

Scrubs är så jävla bra.älskart haha.. Sitter å små kollar lite nu medans jag snackar lite med alex... Men ska stänga av umburken o sova alldeles strax


------------------------------------------------------------------------------------------------


Försöker verkligen att tänka på dig så lite som möjligt,helst ingenting. Men det är verkligen inte det enklaste som finns. Jag har bara mig själv att skylla jag vet det. Förlorade världens finaste kille..  Det är så sant så att maninte inser vad man hade innan mn förlorat det.fan jag ångrar mitt betende så djupt...tror inte riktigt att du sittrer och läser min blogg,vet inte ens om du vet att den existerar . Men om du gör det så hoppas jag att du vet att jag älskar dig o är villig att kömpa för dig till 100%. Jag är så naiv som fortfarande hoppas på det där perfekta slutet. Du sa det ju själv igår . Kärlek existerar inte längre..Du gav mig iallafall det bästa jag någonsin kunnat få.

Av Angelica - 26 januari 2009 12:39

Oh Min lilla bellen blir 3 månader idag .. helt sjukt att det var tre månader sen du ploppa hahaha:D


Imorgon ska hon kanske ta spruta om nu får det. o så ska vi väga o mäta henne. min lilla flaggstång:).hon är så himla lång..Efter det ska vi ner på stan o leka med Sini :). Äntligen får jag se bebies..haha


Snart kommer mamma o hämtar oss så måste faktisktfixa iordning oss ,tappade uppfattninge om kl för jag har suttit o sjungit med izabelle haha Alvin and the chipmunks:D haha

Och dj ötzi heeey heeey baby gillar hon som tusan , vi okm på en dans som var jätte skojjig till den också.=) .



Naaw tuttan somnade bredvid mig i täcket haha. Vi har busat så mkt ,tömde tydligen alla krafter haha..

Mina foton som jag skickade in på framkallning harkommit , måste hämta ut dom . Men nu ska klä på mig o henne å gå ner annars blir hon nog arg:)



Här kommer lite bilder som egentligen skulle lagts in igår men var inte på si bra humör så de fick bli idag::)

Ovido - Quiz & Flashcards