Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Angelica - 23 januari 2009 23:43

Åhh va jobbigt wc skrev sms o sa att han tar kvart över bussen haha. får väl ställa mig o bädda åt honom nu då.hoppas inte lillan vaknar bara:(.

måste springa ner o öppna åt honom också . får man frukost kompis iallafall de e ju en fördel.tycker det är så himla tråkigt att äta själv känns så himla onödigt att ens ställa sig o laga mat ,brukar alltidgå hem till mamma o äta hahha...tjänar jag massvis med pengar på också:D


Aja ska väl ta o bädda åt honom också, fullgrisen..

Av Angelica - 23 januari 2009 23:00

Min princessa somnade precis om igen, vi har varit hos min moster eva i lina hage. kom hem vid 10 men jag la henne i evas säng vid 9  för att hon skulle sova men hon va så gla så. Men nu sover den lilla sötnosen. så jag passar på att sitta här o sen ska jag göra mig lite fruktsallad med icetea peach , det absolut goaste jag vet=)..


På tisdag ska vi till bvc o väga ,mäta . Hoppas att hon får ta sprutan även fast hon varit lite snorig,hon har ju  inte haft feber eller något sånt ,bara rinnig näsa. de e bättre om hon tar den nu så det blir med 3 månader mellanrum.


tänk att Min lilla tjej blir TRE hela månader på måndag. Det är knappt att jag tror de själv. Har faktiskt inte riktigt fattat att jag e mamma ännu=P Klart jag förstår det men det känns så himmla overkligt att just jag fått denna underbara lilla tjej att ta hand om o älska=) .


Wc ringde mig idag haha, han va på fest i brnnsäng o ville ha någonstans o sova , så han skulle höra av sig senare för att kolla om vi va vakna.Soffan till dig för jag o izabelle sover i sängen haha. Juste jag måste börja lära henne sova i sin egna säng nu när jag slutar amma helt. ammar ju fortfarande på nätterna. Det är så himmla konstigt för jag ammar på kvällen innan hon somnar o sen under natten o så får hon lite grann på morgonen sen får ho inge mer under dagen, o ändå så är inte brösten sådär spräng fulla. Man känner verkligen att de håller på o försvinna.=( Tycker de är jätte tråkigt men ändå skönt på något sätt..Fast hade velat amma i minst en månad till ialafall..Men nu är det som de är  , är ju bara att försöka göra det bästa av situationen=)..


Haha kollade på benknäckargänget nyss ,den är lika rolig varje gång jag ser den=).

Och så åkte Blondinbella ut ur lets dance.Jag tyckte faktiskt det var bäst så för hon var ju verkligen heeeelt taktlös. kunde absolut inte dansa. Tippar på att kitty eller carl- jan åker ut nästa gång. Usch tycker inte alls omhonom han är så himla sliskig. Blää.. Ut med honom före kitty...

Av Angelica - 23 januari 2009 13:07

sitter o glor på våra bästa år=).. Har fastnat totalt för det. närman e mamma ledig finns det inte så mkt annat att göra på dagarna så då blir tvn ens bästa vän=) haha


Mamma ska handla tacos när hon slutar idagså ska vi hem till henne å äta  sen åka till Maxi. Har fått 10% rabatt på allt jag handlar så ska se om dom har något jag behöver=)..

Sen ska vi till Lina hallen och hämta ut alla izabelles o mina kläder jag bestället. Massvis med kläder till lillstumpan. dagen efter jag beställde det så fick jag hem ett erbjudande från hm att jag 50% rabatt på nästa köp jag gör haha. lite surt men beställer nog lite mera senare dom hade väldigt snygga kläder i den här katalogen..


Just nu sitter ja go sminkar mig så jag e klarnär mamma kommer, plutten ligger o sver lunch. Får skriva mer senare..

Ovido - Quiz & Flashcards