Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Angelica - 21 januari 2009 21:24

åh min stackars älskling e jäte förkyld. Hon kan knapt andas.


var iallafall tvungen att åka ner på stan för o lämna in lite pspper och köpa nezeril. träffade gurra o koffe på stan också . VILKA NÖTTER   säger jag bara=)


jävla idiot tant på bussen ocks¨. hon frågade mig om de va mitt barn o då svarade jag ja o så fick jag världens kommentar : dessa ungdomar tror att dom klarar av  att ta hand om små barn vart håller världen på o ta vägen. blev så paff hade lust o putta ut tanten genom dörren , va fan säger man . borde typ sagt att jag lyckas bättre än vad hennes föräldrar tydligen gjort:P men som tur är kan man ju behärska sig själv..


Iallafall nu sitter jag här o matar izabelle med FLASKA finns inge mjölk kvar då hon får ersättning.:( frågade bvc varför den tagit slu o de fanns 2 anledningar antingen har jag ätit dåligt eller så mår jag psykiskt dåligt, typ om man är deprimerad o sånt..


det e skit jobbigt o skrivaa med en hand:P så det räcker nog för mig idag..

Av Angelica - 21 januari 2009 12:22

ska ner på stan med blondie en stund måste lämna lite papper som ska in idag. hatar papper o sånt varför kan man inte göra allt på internet=) haha..

lite svårt o skriva för izabelle äter o jag får skriva med vänster hand.


Va kul att ni vil att jag ska börja igeen... vi vaknade halv12 idag haha. så nu e vi pigga o glada.(shopping sugna med)


lägger in en bildd på lilla söta blir ju tråkigt med bara text hela tiden:P

Ovido - Quiz & Flashcards