Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Angelica - 20 januari 2009 22:09

Nu har jag äntligen fått internet hemma igen så ska komma igång med bloggande igen , för er som läser såklart haha.Izabelle är jätte förkyld så jag vågar knappt sova de e jätte läskigt. ger henne koksaltlösning varje gång hon ska äta. super duper jobbigt men men vem har sagt att de e lätt me sjuka små barn =).


Jag har bokat dop nu också under tiden jag inte bloggat, det blev den 7 mars i lina kyrkan=) ska bli jätte kul. Har fixat klart allt nästan beställt tårtor o sånt.. smarriigt.

Köpte dop band som jag ska lämna in för knytning i weda sen också. Dom ska få göra en fin rosett på lila och rosa band o sätta en fin liten ros i mitten.

Ganska mkt folk som  kommer :PMen de e ju alltid trevligt, många som älskar min lilla bebies haha..



Blää kom just på mig själv att sitta o sjunga på den där jobbigaa reklamen med tärningarna (take a chans chans chans) eller hur den nu går.. har haft det på hjärnan sen jag stod i tvättstugan i förrigår hahaha..


Lillstumpen ligger o snarkar så skönt på sin sida av sängen, ska nog sluta o amma snart tror jag=( finns nästan inge mat kvar så funderar på o amma på kvällen o morgonen o börja med smak portioner lite smått snart. Hon blir ju 3 månader på månadag=), VART TAAR TIDEN VÄGEN?  Någon som vet.=P


Jag o mamma va o handla lite idag så jag har lite saker i kylen iallafall, köpte partydricka haha  någon läsk dom säljer på coop , den va faktiskt jätte god.O så va natta här imorse hon har vari o hämtat ut sitt körkort på posten så då kom hon förbi mig en stund, åkte med henne ner på centralen va tvungen att köpa blöjor o när jag kom hem så stod min kära far i trappen o ville fixa min kökslampa så nu e den fin o RAK haha.

I februari ska dom måla om hela mitt kök wiiie. ska få välja färg  o tapeter helt själv. ska bli jätte roligt, tror jag ska ha mörk gråa skåps luckor o ljusa tapeter, men jag vet inte ännu , några tips?? För jag har ju ett ganska stort fönster i köket som de kommer in massvis med ljus så de ser så himmla tråkigt ut när allt e vitt där inne:P.


O jag vill passa på o säga att jag hoppas att ni lyckas få en liten bus bebies snart linda o joachim. =)

Nu ska jag gå å dricka min party dricka o så skriver jag mer imorgon, Nu får alla jätte gärna börjar följa med här igen för nu har jag ju internet hemma så nu blir det regelbundet skrivande..=)



Ovido - Quiz & Flashcards