Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Angelica - 24 januari 2009 12:50

Fan va trött jag är. Wc höll mig vaken till klockan halv 4 inatt. cp.

Snart kommer emelie hit vi ska spela o ha roligt.kankse äta lite godis med=).

Just nu passar jag på o städa.Går inte riktigt så bra för izabelle vakna nu. hoppades på att hon kunde sova lite längre. hon e jätte trött men ingen ro riktigt när mamma springer runt o städar haha..

Idag har izabelle sina nya fina kläder o en tröja hon fick av becca i julklapp som hon kan ha nu=). Jätte fin , den är fortfarande lite stor men vek upp den i armarna.


Izabelle har börjat att spotta drägel när man pratar med henne haha. Jäte gulligt men oj så jobbigt måste byta kläder 232423423 gånger om dagen. Hennes haklappar som jag beställde är för små. så måste hitta haklappar som är av tyg någnstans,någon som vet vart dom möjligtvis kan ha

sånna?


När mamma o dom kommer hem ifrån åkerstyckebruk ska vi äta fläskpannkaka SUPER GOTT de e det godastesom finns=)


Men vet ni vad nu ska ta ett varv eller två med den där jäkla dammsugaren.. Denlåter så förbannat. Måste köpa en ny...


Juste tog lite fina bilderpå izabelle imorse när hon har sina nya fina kläder på sig ,lägger in dom senare när jag hämtat sladden hos mammi..

Ovido - Quiz & Flashcards