Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Angelica - 22 januari 2009 21:21

kom precis hem har varit hos mamma vi va o handlade en sväng på jätten så nu är kylen iallafall full=)..

Värmde precis upp ersättningen åt izabelle hon slumrade till när pappa skjutsade hem mig så får väcka henne så man får lite sömn inatt.


Hennes förkylning är lite knasig försvinner o kommer tillbaka lite som den vill. så nu e hon bra.Men de viktigaste e ju att hon mår brai helheten . pigg o glad är hon bara lite kinkig ibland=).


Näe nu ska jag ta o väcka henne o ge henne lite mat ni får klara er utan mig en stund=)..

Av Angelica - 22 januari 2009 10:36

Vaknade vid 9 idag av att lilla söta låg o prata för sig själv som vanligt:P.

Då gickjag upp o värmde lite mat till henne o sen kom pappa hit en stund för att hjälpa mig få ner lite skit i källaren så jag kan städa i ordning här. Ska verkligen bli skönt.

det är väldigt tråkigt så här tidigt på morgonen det finns absolut ingenting att se på tven . o tjurgrisen izabelle är allt annat än glad idag:Phoppas på att det ändrar sig när hennes mormor kommer hit. Men innan det ska vi bada och fixa iordning oss lite grann.


 Vad ska alla ni göra idag ? några tips på saker man kan göra när det e sånt tråkigt väder , vill inte gå ut med izabelle när hon är så pass förkyld heller.


Nu vill hon nog ha lite mat igen så får fortsätta skriva lite senare idag.Måste bara säga att det är jätte kul att få börja skriva igen=)


Ovido - Quiz & Flashcards