Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Angelica - 7 januari 2009 21:45

Det är nog dags igen  börja skriva lite smått..

Idag har jag varit med emelie hela dagen:). vi bakade gummi bullar haha. rent ut sagt Gummi.

Men dom smaka inte så hemskt.


Sen gick vi till tatueraren ör han  hade ritat klart min tatuering men jag va inte nöjd så han ick göra om den=)

Ska skriva izabelle med en svala under namnet:) kommer bli jätte fint, ska ha den på bröstet.Jag vill äta upp honom så jävla snygg:D MUMS

Efter det gick vi hem igen o käka pizza o fula oss. hade jätte kul. vissa saker nämner man inte alls i bloggen:Dhaha.

Menkul har vi fanimej FYRKANTEN;)(grillen:P).



Åkt hem till min mormor o hälsa på en litenstund också ,men det va trist ,morsan skulle hämta någon maskin så vi haka på. Nu sitter jag här o ska hem o sova snart, ska ner på stan imorgon en snabbis o sen ska jag o emelie till sko punkten hon ska köpa sexxiga pumps.;).


Så kul att vi börjat umgås igen. Saknat dig har jag gjort:).

Hejsvejs allihopa:)


Ovido - Quiz & Flashcards