Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Angelica - 25 januari 2009 21:05

Minnen är underbart men ibland vill man bara glömma,men alla minnen sitter där fastprintade långt bak i huvduet..Varför kan det inte vara som en data att de man inte vil ha kvar går att radera o allt underbart kan vara kvar..


Vet inte en vad jag ska skriva för det här är en dag jag önskar man bara kunde hoppa över. Sämsta dagen på länge.. Allting har en mening, men förstår inte riktigt vad meningen me det här är..

  kärleken va nog ingenting för oss..

Av Angelica - 25 januari 2009 12:56

Izabelle väckte mamma vid 11 idag.:) Tack tjejen behövde få sova ut lite. hehe.. Ja hur trååkigt som helst utan telefon, man känner sig fan helt handikappad. Ska iallfall ner på stan med becca ,vi ska mötas kl 2 utanför hm.. så ska kläd på oss snart för o kämpa oss ner i trappen:Phaha..

Izabelle ligger o jollrar i sin babysitter, låter nästan som att hon skäller på mig sluta sitt vid datan o lek med mig istället:D.


 Vad ska alla göraidag då i detta tråkiga väder. Jag o becca ska iallafall fika nere på stan o hon skulle typ kolla in några byxor tror jag hon sa..

Nä ärligt jag kan inte sitta här när hon är så go haha , hon låter jätte högt o så tittar man på henne då skrattar hon haha.. HON ÄR FANIMEJ UNDERBAR...


Hejsvejs så länge.:)

FAn

Av Angelica - 25 januari 2009 00:31

Idag har jag vari med emelie hela dagen, vi har haft skit kul=).

Wc åkte hem vid typ ett tror jag o då kom emelie,så va vi lite här hemma hos mig men min mobil pajjade så vi åkte till elgiganten för o lämna in cp telefonen för FJÄRDE gången. jävla skit telefon ... ska iallafall få reklamera den så får en annan=). Tog en runda på rusta o köpte godis o sen mat tajm å donken.. väldigt hälsosamma är vi..


Hade lixom planerat att spela residentevil som är det bästaste spelet någonsin haha,men min smarta broder har förstört playstationet så den pajjade min skiva..ARG.. Så vi promenixade hem till mig igen. Har typ lyssnat på musik ,kollat bilder o tagit bilder o Skrattat som en dåre.


Hmm vet att det var något mer jag skulle skriva..


Tack emelie för att du ställer upp det behövs just nu när allting känns så tungt. Det är inte alltid lätt men när man är med sina vänner så försvinner det jobbiga för en stund iallafall =)..<3''


Juste nu kom jag på det. skulle lägga in bilder på izabelles kläder kan länka till min bdb istället. Som jag förresten har bytt namn på heter numera izabellesmamma .. kolla gärna :)

Ovido - Quiz & Flashcards