Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Angelica - 25 mars 2009 21:17

Ser så tomt ut här såg jag nu, så slänger upp lite bilder !:)

Av Angelica - 25 mars 2009 21:10

Oj vilket härligt väder vi haft idag, fast ändå lite kyligt. Idag var vi på bvc izabelle väger numera 6070 g och är 63 cm lång:). hon fick sina 5 månaders sprutor idag, aj aj aj lilla gumman, inte roligt alls. så fort hon såg tanten så skrek hon, verkligen skrek.. min stackars ängel. nu är hon jätte trött och kinkig..hoppas bara inte hon får feber eller så..


Sen åkte vi till mammi och hämtade diva o promenerade till lina, träffade rick en sväng. han var hemma hos sin mamma o pappa så vi stog ute o snackade litegrann. Sen gick jag vidare till min moster o där satt mamma, haha. fikade lite snabbt och sen körde hon hem mig. Nu sitter vi här o kollar på efterlyst. Känner att jag verkligen måste städa, men vem fan orkar .


Ska iallafall städa ur kylskåpet o frosta av frysen imorgon. någon som vet hur man gör HAHA..

Nu ska jag pussa lite på min sovande skönhet här bredvidmig. Kan inte låta bli henne när hon sover så himmla SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!=)

Ovido - Quiz & Flashcards