Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Angelica - 4 mars 2009 21:43

Idag blev dom klara med mitt kök, och fy fasiken vad snyggt det blev.. snyggare än jag förväntat mig faktiskt. Linda vad här och spelade lite sims med mig och sen hämtade mamma upp mig och emelie för vi skulle åka och handla till dopet. Men av någon anledning åkte mamma ut till elgiganten haha, virrig tant.

Så passade på att gå in och skälla lite på dom , ville ju ha en telefon. Till slut fick jag dom att gå med på att ge mig ett present kort, köpte den nya sony ericsson c 510 tror jag det va. Dom fick iallafall in den idag, o fanns bara en kvar. Där efter svängde vi in på Öb . Fräscht har det blivit där iallafall, köpte lite papper talrikar o sånt strunt till dopet.


Hämtade upp min bror från hans gitarr lektion och åkte vidare till Maxi. Där köpte jag allt annat, glass, dricka, och sånt..

Gick på en massvis med pengar..

Emelie och jag gjorde korv med bröd när vi kom hem och sen kom pappa förbi här och hängde upp lite saker, fixade mina stolar och mitt bord.. Blev riktigt fint..:)

Natti Natti på er.

Ovido - Quiz & Flashcards