Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Angelica - 14 mars 2009 10:38

Igår va jag o min moster på ikea;D. Köpte inte märkvärdigt bara lite saker till izabelle och en fylla till badrummet..

sen åkte vi hem till mig o somnade alla tre. Idag tänkte mamma att vi skulle åka till min morbror i trosa, är så jävla trött, hela tiden. Förstår inte varför. kanske har blivit för bortskämd med att få sova för mycket.?


Izabelle sover hela nätterna i sin egen säng, och jag kan inte bli annat än stolt,stolt stolt:D. Och äter mer mer och mer barnmat.:) nu har hon testat morotspure, majs o potatis pure  och havregryns gröt.:) Ska köpa lite mer idag o se vad hon ska få smaka på. Ger henne fyra dagar av samma smak så hon vänjer sig och sen fyra dagar med något annat:D.


Ska v'l gå o fixa till mig så hon inte ringer o säger att hon är vilken sekund som helst som hon brukar göra.! ingen för varning alls..:P

Ovido - Quiz & Flashcards