Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Angelica - 24 mars 2009 11:06

tog izabelle häromdagen!:D.. min lilla lilla älskling kan nästan krypa. Fram kommer hon men det är mer ålande, men för varje dag som går kryper hon mer o mer.det är så himla häftigt . hon jagar sin napp när man lägger ner henne o så tittar man bort två sekunder då har hon den i munnen o är på väg mot något annat.


Igår hämtade natta upp mig o bellisen så jag kunde få handla comviq kompis , åkte till shell macken o hon väntade i bilen , hon skulle bara vända så jag gick in handla o kommer ut igen går mot de jag trodde var hennes bil, men självklart var det inte det. Det var någon annans haha, jag öppnade dörren o hon som kör ser hur chockad ut som helst. hahaha o jag blev också väldigt chockad o säger ooops fel bil o slänger igen dörren . O herregud vad natta skratta haha. Men jag har blivit ganska van med att göra bort mig själv haha.


Idag ska jag o sini till fridaberg på babymassage , mysigt . Sen efter är det öppet för alla unga mammor ,så vi ska väl busa runt lite där. hehe.

 kanske äntligen göra våra tavlor medhand o fot avtryck..


fan de va en vecka sen jag skrev, har inte haft tid eller ork..

Men om ni vill se fler bilder från dopet o lite nyare bilder på izabelle så finns dom på min bilddagbok som jag har länkat på bloggen..:)

Puss o kram!

Ovido - Quiz & Flashcards