Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Angelica - 16 mars 2009 23:11

Suttit o haft en trevlig pratstund med natta:)  tycker det är mysigt när hon svänger förbi här på kvällarna o pratar lite.:)

Nu är det scubs på tv, bästa programet .. eller nej jag ändrade mig imorgon kommer det bästa programet vill ni gissa?:D

Säger det iallafall Desperate housewives i love it.


Imorgon skulle vi egentligen till unga mammor som jag o sini kallar det, men melissa är lite krasslig stackarn. så vi struntar nog i det.:). Eller vet inte om jag kanse svänger förbi där själv, men det känns verkligen som att jag måste ta tag i städningen här hemma. De e bara så himmla svårt att hinna med allting, man vill ju spendera dagarna att busa med Bellisen men hon har varit så arg på sista tiden. har faktiskt känt att det är en tand på G =) O jag vart överlycklig hihi, HUR gulligt är det inte när det sticker upp ett endaste litet  riskorn i den lilla söta munnen:).


Nä imorgon blir det städ tajm här , och skulle behöva handla också men vet inte om jag får ta det med mamma på onsdag istället. ingen panik direkt.:).


Men vet ni vad jag ska ta o lägga mig nu, men jag lovar att jag skriver mer imorgon om ni lovar att ni kommenterar lite mera.:) Det är en speciellt liten känsla att se att man fått lite kommentarer när man loggar in för att skriva om sitt egentligen tråkiga liv:P.

Ni får jätte gärna säga till om ni vill att jag skriver mer om någonting som jag kanske vanligtvis inte tänker på , eller mindre av någon.:).

Juste ni har slagit rekord i läsning iallafall, brukar i medel ha 600 som läser min blogg i månaden, men den här månaden har ni bräckt den med hela 856 stycken hitils och månaden är inte slut så fortsätt jätte gärna i den här takten:D


Puss o kram Angelica o Bellisen!

Ovido - Quiz & Flashcards