Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Angelica - 15 mars 2009 19:50

hatar tvättstuga , jag vill ha en tvättmaskin!!!!!!!!!!!.. fast får inte riktigt plats med den haha,

Jag har fan aldrig tur i någonting,:P. Spelade lite poker hemma hos mamma o pappa idag , men det gick väldigt utför. :P.


Jag vill ha sommar nu. lilla bellisen som leker på stranden och plaskar längs kanten. hur mysigt kan inte de bli?:).

Massvis med picknick och promenader. Jag längtar verkligen.


O herregud tänk att bellisen blir fem månader om mindre än 2 veckor:D.. gaah hur sjukt är inte det?. tiden bar springer iväg, hon kan åla sig framåt för att ta tag i saker, slänga grejer i golvet min telefon är ju favoriten, skrattar åt diva heeela tiden, äter gröt, och pureer :D. massoor mer.


nu ska jag natta lilla plutten :).sov gott allesammans.

Ovido - Quiz & Flashcards