Alla inlägg under februari 2009

Av Angelica - 8 februari 2009 13:19

Första gången jag va ute på ett år . Det var faktiskt lite skönt att vara för sig själv några timmar, Fast jag saknat lilla älskling hela tiden:D Men jag hade as roligt. Markus hämtade mig vid 9 o så åkte vi hem till honom en sväng , sen promenerdade vi ner till stanleys o va där hela kvällen till halv 2.. Hade jätte roligt. TACK för en rolig kväll..


Nu ska jag passa på att duscha medans älsklingen fortfarande sover . sen kommer emelie så ska vi laga mat o snacka lite skit=)ska bli jätte mysigt.

Av Angelica - 3 februari 2009 22:48

Tror inte att du vet hur fan en pappa ska bete sig...


Idag har jag varit ute o promenerat med wilma hon ville träffa mig och izabelle.. så vi ´gick runt lite i västergrård..


Jag ärså förbannad just nu så vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Ska gå och vara en dum flicka snart.. måste lugna ner mig litegrann..


Imorgon ska jag hem till koffe ... vi ska rööja...

Av Angelica - 2 februari 2009 21:13

Usch vilken jobbig dag de va idag. Hade bokat fel dag på tvättstugan igår haha. hade tydligen bokat den idag så fick mig en liten chock när jag kom ner igår. Men men hade inte så jätte mycket det va bara kläder typ. Så när jag tvättat klart alla maskiner så hämtade mamma upp mig för vi skulle ta en runda på stan , hämtade ut mina p-piller och köpte ett par nya örhängen.

Sen blev det brådis hem för att ta alla kläder som hängde på tork,medans jag gjorde det åkte mamma till Max och köpte hamburgare. Izabelle började gapa i bilen, så det va ju tur att jag precis hade värmt välling innan jag gick hemifrån. Sen drog min syrra fast hon hade utegångsförbjud så åkte med mamma o letade efter henne Haha.. Men vi hittade inte henne, så hon körde hem mig iställlet. Undra om hon kommit hem nu, hon lär ju få en rejäl utskällning.


när jag komhem iallafall så gjorde jag korv med bröd , va super hungrig haha. Gav izabelle sin kvälls välling.hon åt upp hela o sen somnade hon.Söt unge.  Fy va jag älskar den lilla saken.. Kaninte förstå att hon är min dotter ännu:D.. Blir lika överlycklig varje morgon när jag öppna ögonen o inser att hon verkligen finns, att det inte var en dröm.


Ska faktiskt söka efter en tvåa när izabelle blir runt 1 år=) Om allt går som det ska med allt nu.. Just nu är livet UNDERBART!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards