Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Angelica - 10 februari 2009 22:50

Idag var jag och sini på Unga mammor som ligger här i karlhov i en villa.. :) Det va super kul och sen blir de jätte roligt för izabelle när hon blir lite äldre och börjar förstå så hon kan leka med alla andra barnen.

Jag mötte upp sini vid halv två o så promenrade vi dit och stannade till halv fem, vi ska börja gå varje tisdag. Träffade Fredrik Tess och deras lilla söta oliwer:)..


Efter det gick jag hem till mamma o pappa , mamma slutade kvart över fem så vi åkte direkt hem till mormor för att hälsa på. Efter vi varit där en stund med en skrikandes izabelle så åkte vi hemåt ,träffade linda i korsningen  o promenera hem till mig:). Så nu har vi suttit o AS garvat åt några klipp på youtube .. HAHA.. ska lägga in en vi tyckte va jätte skojj


http://www.youtube.com/watch?v=fQIkQkpEGxk


Anyway just nu ligger izabelle och sover ,vi ska ner på stan med Linda imorgon ta en liten fika och gå till house of pain. Sen måste jag kika lite på underkläder. Seriöst har ingen bh som passar längre, den jag har nu ploppar dom ur så fort jag rör mig, vilket inte är så bra.!:)


Och alla som undra över vad som va med mig igår så vet jag inte ens själv. Bara riktigt deprimerad o hade ingen aning om vad jag skulle göra med alla mina känslor. varför kan det inte vara så enkelt att man bara tar dom o stoppar i papperskorgen och sen aldrig mer behöver känna dom..Jag vill inte känna såhär varje dag, jag vill kunna mår bra för min dotters skull. Men jag håller humöret uppe för din skulle izabelle..Mamma älskar dig mer än allt annat . Det är konstigt egentligen hur man kan älska någon på det här sättet. Trodde inte det var möjligt att känna sånna här känslor. JAG ÄR MAMMA..=) det är helt sinnesjukt . Fasiken Angelica det är nog dax att inse det snart eller vad tycker ni ;)


Nu ska jag fortsätta prata med Bindan !!HAHA .. skickar massa sjuka youtube klipp.. ni kan ju roa er med de klippet jag la in, om ni har samma dåliga humor som jag de vill säga!.


God natt på er!:)

Ovido - Quiz & Flashcards