Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Angelica - 11 februari 2009 23:17

gick precis :) Vi satt o snacka lite skit och titta på tjocka människor på teven. Hur kan man låta det gå mycket överstyr att man tillslut väger 370 kg????????? o till och med mer vissa av dom.. Jag förstår inte, visst att det hänt hemska saker i deras liv men det har dom gjort i mitt med o inte fasiken ser jag ut som en dinosaur...


kollar på sex and the city just nu.. Bästaste programet:)..

Vill också vara nykär. o lycklig..!

Av Angelica - 11 februari 2009 20:41

Idag var jag o linda ner på house of pain för att boka tatuering men vi skulle komma tillbaka imorgon när vi hade kkopierat ut exakt så vi ville ha våra tatueringar. Jag ska göra izabelles namn på tutten haha, o linda ska skriva Faith med ett hjärta på handleden.. Ska bli riktigt skojj.. vi gick på stan i typ fyra timmar idag , köpte nya tights o en present till mämelie :D som fyller år på alla hjärtans dag.=).. Snart kommer Natta hit en sväng också ska bli skojjigt att träffa henne en stund också..



Imorgon ska jag linda och sini ner på stan Igen .. Vi ska lämna tatueringarna o boka tid. Sen ska vi gå en runda på stan kanske ta en fika någonstans också!:). mycket trevligt..

Izabelle har varit jääätte snäll idag ,just nu ligger hon o sussar ska väcka henne så hon sover något ikväll. men först ska man ta en liten sväng in i köket.!..


Jag tycker inte om dig längre..

Av Angelica - 11 februari 2009 10:11

vaknade halv 9 idag.gick direkt upp för att göra välling till izabelle o så kollade vi lite på tv. sen gjorde jag mig iordning o åt frukost. Och nu äter izabelle för hon fick bara 60 ml i morse. hon brukar aldrig äta så mycket på mornarna. Så då får hon i två omgångar istället. Hon håller på o somna om alldeles strax :P. Min lilla sömntuta.


Jahaaja snart ska vi ner på stan med Lilla Linda..  Fan ska börja städa upp lite här det ser ut som F****n.


Fick hem papper om bostadsbidraget igår också. det var en trevlig överraskning kan jag ju säga..


Izabelle är så himla rolig när jag sitter vid matbordet och ska äta frukost,så sitter hon i sin babysitter o varje gång jag tittar på henne så flinar hon. det är sååååååå charmigt. man vill bara äta upp henne.. sen så ligger hon i sin säng o sparkar på sin leksak o så tittar jag på henne och då flinar hon..mammas lilla bus unge.. Varje gång Linda pratar med henne så typ skäms hon, hon flinar och sätter händerna över ansiktet o burrar in sig i min tröja haha.. lilla stumpan :)


Snart blir hon 4 månader.:S. kan inte förstå vart tiden tar vägen?

Ovido - Quiz & Flashcards