Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Angelica - 19 februari 2009 22:23

gustaf va här från till typ sex. Inte så jätte kul va det. Men men, sen ville jag inte sitta inne längre så frågade om linda ville ta en promenad, så vi gick till shell macken och sen hem till mamma för att lämna pengar, o tog diva med oss o gick hem itll mig. Izabelle har varit jätte glad idag.:P. hon är alltid så glad när hon är med linda, :) hehe.Sen kom hennes kille jocke förbi här också.:). passade bellisen medans jag o linda satt i köket en sväng. o så skratta vi åt att izabelle prutta så himla mkt..:) haha..


Imorgon ska vi på begravning, jag ska ha svarta tights o en svart tröja som jag köpte från ninves, o izabelle ska ha ljus rosa kläder, för jag tycker inte det spelar någon roll om vad hon har för kläder på oss. hon är så pass liten. Jag vill inte klä henne i helt svart hon får ha ljus rosa body med sina hello kitty tights .


vi ska upp sju imorgon så ja måste nog ta  lägga mig snart. Natti natti på er.:)

Av Angelica - 19 februari 2009 12:01

Izabelle tog sen en liten power nap i vagnen, ganska skönt faktiskt hinner jag plock undan lite o kanske börja med maten, ska göra wook idag. Med grytbitar Smaskigt..Har köpte lite sweet chili sås som jag ska ha i också. det blir så jädrans gott...

Sitter o pratar lite med min syster hon ska bara duscha så kommer hon hit en sväng. Sen runt fem kommer pappa gustaf hit . hoppas bellisen är vaken när han kommer , sist så sov hon under hela tiden han va här:). Men det va väl helt okej iallafall.


Izabelle har börjat med lite nya hyss, hon tar tag i sin napp och vänder på den och stoppar pluppen i munnen Hahaha, såg jag idag när jag satt o åt frukost. bara sådär helt plötsligt lärde hon sig det :S. Det är ganska roligt att små barn förstår hur dom ska använda sina händer. Jag bara läängtar efter när hon börjar springa runt mina ben o ropa mamma, mamma mamma:D aww. Kööpte ett pussel med nalle puh igår. dom hade den för 30 kronor så passade på lite. De blir en bra julklapp Hahah, orka tänka på julklappar nu . ungefär sådär ett år kvar , men vem har sagt att man inte kan börja nu egentligen:O.?


undra vilka som kommer på dopet egentligen, just nu har jag fått ihop de till 47 vuxna och 28 barn, Herregud.. Det blir inte ett billigt kalas. Var och kollade på dop tårtor igår, SEXHUDRA för 4 små tårtor. det blev billigare att göra 4 små än 2 stora. , men har tänkt mig att småttingarna får äta marengswisch . skär upp lite bananer ,chokladsås o maränger o lägger på ett bord så får man välja o vraka lite som man vill..

Mamma och jag ska baka bullar,sockerkaka och sen köper jag lite kakor o shit..:)det blir nog suveränt. Undrar bara när prällen tänkt o ringa, dee ju bara 2 veckor kvar faktiskt..

Nu måste jag faktiskt ta tag i berget av disk inne i köket innan min lilla ögonsten vaknar igen:D

Av Angelica - 19 februari 2009 11:02

har inte tid att skriva just nu, men laddar upp bilderna på tatueringen så får ni se den:)

Ovido - Quiz & Flashcards