Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Angelica - 13 februari 2009 21:58

Idag hag jar och izabelle varit ner på stan med mormor och gammel mormor:). vi gick och kollade på grav kransar till begravningen den 20. Känns så himmla hemskt att gå .

Men vi beställde iallafall en jätte fin stående blom grejsimojs. Med lila och vita blommor, vi skulle ha rosor, liljor och tulpaner. Och till det ska det vara två lila band som går igenom buketten ,på ena ska det stå tack för ljuva minnen och på den andra vila ifred.


Sen åkte jag hem iallafall och då kom Farbror Patrik och Farbror Koffe:D dom hade handlat massvis med godis, chips o läsk... haha så lämna dom bara de här ,men jag äter inte sånt någon som vill ha? :P


Izabelle hade jätte kul med patrik så gulligt. Vi fick oss ett gott skratt iallafall när izabelle kräktes på patrik=) haha. koffe vek sig nästan. och patrik "slängde" henne på sängen haha.


Sitter och tittar på nyheterna nu, vilja nötter det finns. En kvinlig självmordsbombare i irak hade sprängt sig själv i ett tält fullt med kvinnor och barn och minst 40 personer dog  många av dom var barn.. Idiot alltså . förlåt men det är fan alltid där nere man hör om hur dom bombat o krigat o lalalala, hur ofta hör vi att någon bombat någon annan i sverige, det måste ju betyda att de e något fel på folket som bor där alltså:S.. För det är fan hela tiden man hör något nytt..


Fick ett sms av elgiganten och sony ericssoon har beslutat att ge mig ett tillgodokvitto på elgiganten för en ny telefon:D. JIPPII.. Så ska vänta på kvittot och sen måste jag hitta någon telefon också:O. Vet ni någon bra inom sony ericsson.. Vill ha någon det inte blir problem med stup i kvarten det är typ det ända kravet jag har.!..


Näe nu ska vi nog ta o sova en stund. Skriver imorgon =) o då lägger jag upp lite bilder på Koffe patrik och izabelle:)

Av Angelica - 13 februari 2009 11:27

Att få duscha utan massa skrik:D.. Hehe. Izabelle vaknade halv 11 idag o då fick hon mat o sen hoppade jag in i duschen. så skönt.stod där hur länge som helst.. nu sitter jag noppar ögonbrynen lite smått..:)


Jajjamänsan Anilia jag lägger upp bilder på tatueringen sen när den e klar:D.

Jag vill veta vilka som läser min blogg:P. Så alla som läser skriv en liten kommentar , och om ni har egna bloggar ge mig gärna dom=)



Ovido - Quiz & Flashcards