Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Angelica - 12 februari 2009 17:28

Nu har vi bokat tatueringen:) Det blev den 18 / 2. Alltså på onsdag. Späännande.. Sini  kom till mig vid 11 satt här en stund medans jag fixat mig o sen gick vi till bussen vid 12 o mötte upp linda o så drog vi ner på stan. Käkade kolgrillen, bokade tattoo och gick en sväng. Hittade en skit snygg bh iallafall..en vit med rosa blommor sitter as bra. hittat inga bhar i min storlek längre.:(. På hm har dom oftast a eller b o när dom väl har C så är det 80 C men jag ska ha 75. Så hittade en iallafall..


Jahapp snart är det alltså alla hjärtans dag, det var ju roligt. Vem ska man fira det med då;).. hoppas du inte e upptagen för den 14/2 är du Spikad hos mig=)=)


Men nu ska jag klä på mig sitter häri underkläder haha mamma kommer snart och hämtar oss så måste öka lite..



Ovido - Quiz & Flashcards