Direktlänk till inlägg 24 september 2008

Tradera äger:)

Av Angelica - 24 september 2008 20:51

Sålde ett par skor för 500 idag=) så det blev väldigt lyckat. Ska till jysk imorgon och kolla om sofforna har kommit. vilket dom borde gjort eftersom de gått 10 dagar imorgon. 


Arg blev jag imorse när man gått upp och fixat sig klar för att åka och precis när jag är på väg till bussen så ringer barnmorskan och sger att hon är sjuk..MEN TACK.. De va andra gången hon bokade om mig ifrån måndag tills idag för hon va sjukskriven. Eller a hemma med sitt barn, Så imorgon har jag tid ,får se om man ens ska gå upp . känns så onödigt för hon ringer väl säkert och säger att de måste bokas om.


Anyway imorogn fyller benny min morbror år:). Ska hem till honom och fira honom. Fast han är så grinig haha han vill inte ha nåå besök. MEN de struntar vi i, vi kommer ändå lillen. Och som smöret på brödet så har han gått och blivit sjuk på sin födelsedag också. Ser jätte roligt ut haha, fast det är ganska allvarligt så man ska inte skratta för mkt. så förlåt men det ser verkligen ut som han gått in i en vägg:Dhaha...


Dom har glömt bort att sätta in min lön imorgon. Så jag ringde och frågade lotta efterssom de inte stod något på min internet bank. Så då får jag nog vänta på min lönespec  och då kommer de bli vissa förseningar. Blööö...


Varför är de inge heroes ikväll? någon som vet det.. det ska väl vara varje onsdag. Jag som förberett mig:Dhaha..

Nu har jag tyvär slut på ord men skriver väl senrae..

 
 
Ingen bild

Anilia

25 september 2008 09:27

Jag jobbar idag så jag ser hans panna hahaha. Kul ;P Han blir mobbad. (;

 
Ingen bild

Angelica

25 september 2008 11:55

HAHA .. Stackarn. :P.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 7 september 2011 13:05

Usch vad jag känner mig jobbig, ena stunden känner jag för att blogga och andra student gör jag de inte alls. Jag bryr mig inte så mkt om de e några som läser . Vill mest skriva av mig bara.. så vi får se hur de går, jag e lite utav en perioderar hel...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 13 april 2011 12:22

Idag har jag absolut inte gjort något alls, ska jobba kl fem tills någon gång.. Får se hur det går, eller det kommer att gå bra men vi får se hur ont jag har i höften sen..:P   Ny bil har vi ju köpt också slänger in en bild på den .. Jätte skön a...

Av Angelica - 6 april 2011 10:18

Min första poliskontroll imorse.Lite pirrigt men det gick bra, hade ju glömt körtkortet hemma men slapp böter..   Imorgon är det 10 veckor kvar:D Alltså är jag i vecka 30 imorgon, nu tycker jag att det kan gå lite fortfarande så jag slipper det h...

Ovido - Quiz & Flashcards