Alla inlägg den 6 september 2008

Av Angelica - 6 september 2008 21:09

Va och hämta en gåstol idag, tycker det är bra att ha allt klart efterssom det kommer bli tufft med ekonomin senare. Så man får passa på att köpa så mk som möjligt nu. Iochförsig så fick jag gåstolen nu så det är ju inget man tackar nej till direkt, speciellt när den är fräsch och ser bra ut, så den fick följa med oss hem=).


Om jag ska vara helt ärlig tror jag att det kommer sluta som det började i princip. jag vet att jag ska vara ensam med det här barnet, men någonstans inom mig så hoppas jag fortfarande att han kanske bara kanske skulle kunna tänka om lite och verkligen börja älska det här barnet och livet som pappa. Det är inget han valt men jag valde inte direkt heller att blir gravid ,jag valde inte att behöva stå mellan två svåra val,men jag valde rätt . Iallafall för mig , jag känner att det här är vad jag är menad till, att bli mamma till just det här barnet som jag lärt känna . så himmla synd att du missat allt det, du har ingen aning om vem som ligger i min mage även fast det är ditt kött och blod. Kan hoppas på att ni får många år på er att lära känna varandra men om inte så kommer du alltid ha din mamma här för dig. Jag skulle göra vad som helst för dig redan nu .Du är inte bara ett barn, du är MITT barn. som jag bärt på i snart 9 månader. Känns lite läskigt att snart få se dig , kunna prata med dig och röra dig. Men åh va jag längtar , jag är trött på att vara gravid nu kom ut=)

Av Angelica - 6 september 2008 14:12

Snart ska vi äta spaghetti och köttfärsås:D.. yummi.

Har jätte äckliga sammandragningar, de blir som att jag slutar andas för en stund för att försöka få de att sluta. Tror det är jätte jätte trångt där inne nu för kan se lite kroppsdelar ibland :P. det är coolt fast lite läskigt haha.

 Har städat hela rummet idag inte för att det behövdes men tyckte iallafall att jag borde dammsuga för det låg tremiljoner döda myggor överallt. =P.

Hårsprayen i högsta hugg  haha.

Lägger in en bild på hur magen ser ut nu då. På tiden kanske va länge sen jag la upp en bild.

Ovido - Quiz & Flashcards