Alla inlägg den 12 september 2008

Av Angelica - 12 september 2008 22:54

Vill man något så gör man allt för att lyckas. JAg vill verkligen det här och jag vet att jag kommer att lyckas. Det kommer bli en lång och tuff väg men vi kommer att klara oss utmärkt med stöd ifrån så många . Hade jag inte haft stödet ifrån min familj och mina vänner så vet jag inte ens om jag hade kommit såhär långt. Det kommer bli riktigt tufft som ensamstående mamma ,men det är mitt barns framtid de handlar om . SÅklart att jag kommer göra allt i min makt att göra den bra.

Men du är inte ens intresserad av att veta vad som händer. Jag vet precis hur det kommer bli därför är jag inställd på det värsta. Jag vet att du kommer tycka det är skojj i någon vecka eller så sen kommer du ge blanka fan i allt och bara ut och festa. Jag vet att jag visste redan från första början att du inte va mogen för det här.MEN du fick två alternativ av mig, va med eller inte vara med. Du valde att vara med och allt som medföljer till att vara med. Att vara en pappa helt enkelt. Men sen när du träffar vissa personer så ångrar du dig?.d blir en helt annan människa.

Nee det funkar inte längre. Jag börjar om på nytt nu.

Har skaffat mig en lägenhet ,har snart körkort. och en liten bebies på g. tror du att jag skulle offra allt det för dig?.då får du nog tänka om. Jag har snart allt jag någonsin önskat mig. JAg behöver inge mer , jag är så jävla lycklig men ändå så jävla deprimerad. Jag kommer iallafall att börjar om på nytt utan dig men tillsammans med vårat barn.

Jag tycker det är så jävla synd bara att en som vet hur det känns att växa upp utan sin pappa gör exakt samma sak mot sitt eget barn. Det är nog det egoistiska jag någonsin varit med om. Men alla gör vi val här i livet vi någongång ångrar.Kanske blir det här ditt ?

Ovido - Quiz & Flashcards