Alla inlägg den 7 september 2008

Av Angelica - 7 september 2008 22:40

Jag och mamma har åkt runt lite överallt idag:P. ganska trevligt förutom att min psykade syrra va med . Kan inte beskriva hur jävla irriterande hon har blivit.  åkte till plantagen där hitta vi jätte fina krukor till lägenheten svart vita va dom. Mamma köpte hem också. Sen fick vi en trevlig överrasking min mormors syster va där som jag inte träffat sen aldrig tror jag.kanske när jag var liten. min mormor och hon har inte så bra kontakt med varandra så de har blivit att vi inte träffat henne. Sjukt lika va dom iallafall, hon ville att vi skulle komma och hälsa på någon dag :). såklart vi ska ,tyckte det va roligt att träffa henne . Hon blev jätte glad när hon fick veta att jag skulle ha en liten bebies också men chockad för det syntes ju inte:O haha..


Sen åkte vi till maxi och coop köpte massa plast burkar som jag ska ha när jag flyttar.

Nu är jag riktigt trött på att vara gravid, visst det är hur mysigt som helst och jag älskar det. Men jag vill ha dig här nu!!=).. men får vänta i sju veckor till. tror det kommer gå ganska snabbt efterssom jag ska flytta och allting under tiden. Åh va jag längtar. Ge mig min bebies nu..

Ovido - Quiz & Flashcards