Alla inlägg den 5 september 2008

Av Angelica - 5 september 2008 22:16

Idag va min lilla vovve så rädd, jag och mamma orka fan inte kämpa mer med hennes klor så vi tog henne till djuraffären. hon blev jätte stressad när vi stod i dörr öppningen och glodde så vi gick en runda i affären medans hon led,stackars lite kändes så jobbigt att höra henne pipa för jag vet ju verkligen hur rädd hon är för klosaxen.men iallafall hon va jätte duktig som lät henne klippa ALLA klor. Så vi köpte några tuggben till henne. Ett rosa smaksatt med bubbelgum haha... den gilla hon jätte mycket. SEn åkte vi hem till mormor,vi köpte med oss massa bullar:D..supergoa. hela släkten va ju fan där haha,


ååååhhh när jag äntligen är glad  över en sak så kan du aldrig vara glad för min skull. Det här är det bästa som hänt mig jag är LYCKLIG ...


7 veckor kvar tills jag kommer ha jätte onnt.haha

Av Angelica - 5 september 2008 11:49

Usch varje morgon när jag knäpper på teven så står den där j*vla tanten där och babblar massa skit. Onödigt program TA BORT de... :P.


De börjar bli riktigt jobbigt att sova nu, vaknar så fort jag ska vända på mig för att jag är så tung haha. Mycket träning blir det efter förlossningen iallafall. Eller mycket promenader iallfall..


Imorgon ska jag nog träffa sofia, det var ett tag sen.

Men vad ska man göra idag då?..

Ovido - Quiz & Flashcards