Alla inlägg den 25 september 2008

Av Angelica - 25 september 2008 21:51

Hade tid kl 9 imorse, så mötte gustaf utanför och  prata lite. Sen gick vi in och satte oss ,vi började med att mäta magen så hono tröck och haade sig så hon gjorde bebiesen lite stressad så när vi skulle lyssna på hjärtljuden så va dom ganska så höga , hon tyckte att vi kunde vänta med hjärtljuden tills efter vi pratat förlossning. Men innan de så stack hon mig i fingret.(aj) Hade bra socker värde med dåligt med järn, så måste börja med äckel tabletterna igen. efter de va de dax för en massa prat om förlossningen ganska intressant tyckte jag ,men gustaf verkade bara vilja därifrån hehe. jaja orkar inte dra ut på allt vi satt där i en och en halv timma typ, Sen när jag satt på bussen påväg hem ringde barnmorskan och sa kom tillbaka vi glömde hjärtljuden ,Blöö.Orkade faktiskt inte hehe, så jag frågade om de fanns någon tid vid ett för då slutade mamma jobba o de fanns de. Så kom hem satte mig lite vid datorn och helt lötsligt va jag tvungen att åka ,tog med mig diva vi tog bussen till hovsjö och så kom mamma dit medans jag snabbt sprang in..:)Allt såg bara fint ut..


Mamma hade tydligen lovat med mig på något tupperwear party med en jävla massa burkar och skit HAHA. hon tyckte de kunde va bra nu när jag flyttat + att man fick nå gratis gåva så a vissst jag haka på. Jag valde att ta en skopa till typ välling och sånt,(kunde bara välja mellan en massa skit rent ut sagt) haha. och mamma tog en liten liten liten sil ,som jag såklart fick. Sen beställde jag en burk som man kan ha ersättning i sen ,den e alltså redan uppmätt vilket e bra:). 

Ja juste glömde säga att vi va förbi benny också som fyller  år idag , vi köpte en choklad ask till honom och fem lotter fast när han öppna paketet så låg det SJU lotter  hahah, han vann 30 kr tror jag:). Grattis Grattis jag sa ju att de va vinst på odm haha:D...


Näe nu måste jag sova de e en stor dag imorgon:D.. Surprise säger inte vad haha...God natt..

Ovido - Quiz & Flashcards