Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Angelica - 12 februari 2011 23:34

Just nu ligger båda mina hjärtan helt utslagna i soffan... Den ena är sötare än den andra..

Idag åt vi penne pasta med mögelostsås så jäkla gott..

Sen fick tobbe nå ryck och gjorde en kladdkaka och cola godis..

Mamma, pappa, diva, benny, mire och eztelle kom förbi och delade de med oss.

Vi satt och pratade hus hela kvällen typ. Så nu är vi (jag) jätte sugen på att bygga nytt hus. Det känns ju som att det kostar ungefär lika mkt som vi lagt våran budget på. men sen vet jag ju att det kommer massa dolda avgifter som jag inte har någon aning om och alla tillägg man ska ha mm...


Nu ska jag lyfta över lillsnurpan till sin säng och gå och lägga mig själv..

Av Angelica - 12 februari 2011 12:24

Min bil är död.! RIP...


Näe kanske inte helt. haha, men jag kan inte starta den för jag kommer inte in i bilen.. Jag som ska jobba nästa vecka hur fan gör jag då:O...


Izabelle och jag tröstäter godis just nu.. och tobbe har skit kul åt mig. Gravid ledsen arg och galen...Så skulle nog han beskriva mig idag!:) Stackars fan vad han får stå ut..:)

Ovido - Quiz & Flashcards